Dzięki zastosowaniu rozwiązań Help Desk oraz Service Desk unikniesz problemów z wydzieleniem własnych zasobów ludzkich.

Powierz nam obsługę skomplikowanych systemów teleinformatycznych. Minimalizuj czas przerw w funkcjonowaniu działalności swojego przedsiębiorstwa korzystając z najwyższej jakości wsparcia.

W ramach usług Outsourcing IT Alma oferuje następujące usługi:

Pierwsza linia wsparcia – Help desk/service desk:

    • Przyjmowanie zgłoszeń i ich obsługa dla użytkowników końcowych w zakresie:
    • aplikacji biurowych – pakiet MS Office
    • Systemów Operacyjnych – MS Windows
    • Urządzeń peryferyjnych – Drukarki, skanery

Wsparcie dla administratorów:

    • Przygotowanie sprzętu dla pracowników zgodnie z wymaganą polityką – instalacja i konfiguracja systemu operacyjnego oraz wymaganych aplikacji biurowych
    • instalacja i konfiguracja środowiska wirtualnego VmWare
    • Instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych Windows Serwer
    • Migracja do środowiska chmurowego i hybrydowego
    • Instalacja i konfiguracja urządzeń sieciowych switchy, firewalli, routerów, koncentratorów VPN
    • Instalacja i konfiguracja urządzeń peryferyjnych
    • Instalacja i konfiguracja macierzy

Monitoring infrastruktury IT i usługi konsultingowe:

    • Proaktywny monitoring urządzeń sieciowych sieci LAN w zakresie dostępności.
    • Proaktywny monitoring środowiska DataCenter – serwery, macierze, urządzenia sieciowe w zakresie dostępności i wydajności
    • Konsulting w zakresie:
              • Planowania i rozbudowy systemów DWDM na potrzeby połączenia DataCenter
              • Architektury data center z uwzględnieniem skalowalności, wydajności i bezpieczeństwa środowiska
              • Planowania zasobów serwerowych, macierzy i sieci z uwzględnieniem aktualnej wydajności infrastruktury i nowych potrzeb biznesowych.

Zarządzanie bezpieczeństwem IT:

    • Audyt procesów i procedur bezpieczeństwa IT z uwzględnieniem normy ISO
    • Weryfikacja poprawności konfiguracji firewalli względem określonej polityki bezpieczeństwa
    • Projektowanie i wdrażanie rozwiązań bezpieczeństwa Network Access Control, Endpoint Detection & Respose
    • Wdrażanie rozwiązań vulnerability management
    • Zarządzanie rozwiązaniami NAC i VM

Usługi Managed Detection & Response:

    • Proaktywny monitoring środowiska objętego usługą
    • Proaktywne działania Incydent Response
    • Proaktywny hunting atakujących w chronionym środowisku
    • Rekomendacje w zakresie podniesienia poziomu bezpieczeństwa IT.

Realizacja powyższych usług odbywa się po uprzednio przeprowadzonej inwentaryzacji w zakresie posiadanych zasobów sprzętowych i aplikacyjnych oraz uzgodnieniu zakresu odpowiedzialności, parametrów SLA i dostępności.

 

Materiały

ALMA OUTSOURCING

DLACZEGO WŁAŚNIE MY?

TO, CO NAS WYRÓŻNIA TO WIEDZA I DOŚWIADCZENIE!
Z NAMI OSIĄGNIESZ ZAŁOŻONY PRZEZ CIEBIE CEL. SPRAWDŹ NAS!

DOŚWIADCZENIE

Wieloletnie doświadczenie i dziesiątki zrealizowanych projektów, utrzymanie i serwis wdrożonych rozwiązań pozawala nam na kompleksowe podejście do potrzeb klientów.

KOMPETENCJE

Mnogość udanych wdrożeń dla znanych przedsiębiorstw, obejmujących integrację systemów informatycznych, teleinformatycznych, automatyki budynkowej i przemysłowej potwierdza nasze kompetencje oraz elastyczność dostarczanych rozwiązań.

ZAUFALI NAM

DOŁĄCZ DO GRONA NASZYCH ZADOWOLONYCH KLIENTÓW

PROCES REALIZACJI PROJEKTÓW W FIRMIE ALMA

TYLKO KILKA KROKÓW DZIELI CIĘ OD REALIZACJI CELU

ZAPYTANIE OFERTOWE

Podczas indywidualnej rozmowy lub za pośrednictwem wymiany informacji przez e-mail określimy Twoje wymagania.

PRZYGOTOWANIE OFERTY

Na podstawie zebranych informacji przygotujemy i wycenimy rozwiązanie, które sprosta wyzwaniom Twojego biznesu.

ZATWIERDZENIE OFERTY I REALIZACJA

Dopracujemy szczegóły, odpowiadając na Twoje zapytania odnośnie oferty i wdrożymy wybrane rozwiązanie.

MAINTANANCE I UMOWY SERWISOWE

Zajmiemy się utrzymaniem rozwiązania, które wybrałeś tak, aby utrzymać je w ciągłej sprawności i gotowości.