Strona główna Case Studies Wdrożenie usług Wsparcia IT dla branży produkcyjnej

Wdrożenie usług Wsparcia IT dla branży produkcyjnej

Klient
DSM Nutritional Products Sp. z o.o.
Rok
2024
Branża
Przemysł i produkcja

DSM Nutritional Products

DSM Nutritional Products Polska to oddział holenderskiej korporacji DSM, który zajmuje się produkcją i dystrybucją składników odżywczych dla przemysłu paszowego i spożywczego.

DSM Nutritional Products Polska produkuje w Niepruszewie różnego rodzaju witaminy, karotenoidy, enzymy i probiotyki, które są wykorzystywane w produkcji pasz dla zwierząt i dodatków do żywności dla ludzi.

  1. 01 Wyzwanie
  2. 02 Rozwiązanie
  3. 03 Korzyści
  4. 04 Rezultaty

Wyzwanie

  1. 1 Brak zasobów osobowych IT na miejscu w fabryce do bieżącego utrzymania systemów informatycznych, rozwiązywania pojawiających się problemów czy usuwania awarii, był poważnym wyzwaniem dla działu IT i całej firmy. Sytuacja taka często prowadzi do opóźnień w rozwiązywaniu problemów technicznych i awarii, co wpływa na produktywność i wydajność fabryki.
  2. 2 Zarządzanie centralne przez siedzibę główną mieszcząca się na terenie USA dodatkowo komplikuje sytuację, ponieważ przesunięcie czasowe o 5 godzin powoduje opóźnienia w reakcji na problemy i awarie, a także utrudnia szybkie i efektywne rozwiązywanie problemów. W przypadku poważniejszych awarii mogło to prowadzić do znacznego wydłużenia czasu przestojów produkcyjnych i zwiększenia kosztów utrzymania maszyn i urządzeń.

Mierzysz się z podobnymi wyzwaniami?

Nie musisz radzić sobie sam — mamy gotowe rozwiązania, które odciążą Twój zespół i przywrócą spokój technologiczny.


Rozwiązanie

Zawarcie dopasowanej umowy serwisowej gwarantującej poziom świadczenia usługi SLA w dniach roboczych oraz w weekendy i święta jest skutecznym rozwiązaniem dla utrzymania ciągłości produkcji oraz bieżących systemów informatycznych.

Dzięki umowie serwisowej, firma będzie mogła uniknąć nieoczekiwanych przestojów w produkcji lub usługach, co zapewni płynność w działaniu firmy.

Warto również podkreślić, że umowa serwisowa pozwala na regularne przeglądy i konserwacje systemów informatycznych, co przyczynia się do zwiększenia ich wydajności i trwałości. Dzięki temu, firma będzie w stanie działać bardziej efektywnie i zwiększać swoje zyski.

Badanie wymagań oraz potrzeb

Implementacja i konfiguracja sprzętu IT

Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa infrastruktury urządzeń po stronie sieci OT


Świadczenie usług outsourcingu

Przyjmowanie zgłoszeń oraz wsparcie pracowników dla przedsiębiorstwa.


Korzyści

Dobrze skonstruowana umowa serwisowa to więcej niż tylko awaryjne wsparcie, to fundament stabilnego i efektywnego działania.Przekłada się na rzeczywiste korzyści: mniej stresu, mniej ryzyka i więcej czasu na to, co naprawdę buduje wartość Twojego biznesu.

Pełne wsparcie serwisowe IT w systemie 24/7
Dedykowane zespoły inżynierów
Jeden punkt kontaktu
Dostęp do szerokiego grona specjalistów IT
Zabezpieczenie krytycznych systemów poprzez konfiguracje oraz montaż urządzeń redundantnych

Rezultaty

  • Stałe i bezproblemowe wsparcie IT
  • Zwiększenie cyberbezpieczeństwa
  • Szybka reakcja w przypadku wystapienia awarii
  • Skatalogowanie wszystkich urządzeń w sieci IT
  • Skrócony czas napraw i serwisowania
  • Redukcja kosztów operacyjnych

Specjaliści ALMA S.A. zapewniają kompleksową obsługę naszej infrastruktury IT i dbają o jej niezawodność oraz bezpieczeństwo. Zawsze reagują na nasze potrzeby szybko i skutecznie, a ich profesjonalizm i zaangażowanie pozwalają nam skupić się na naszych głównych zadaniach biznesowych

Adam Nowak,
Head of IT

Zamień wyzwania w możliwości. Skontaktuj się, aby usprawnić IT w Twojej firmie.

Kontakt