Wdrożenie usług Wsparcia IT dla branży produkcyjnej
DSM Nutritional Products
DSM Nutritional Products Polska to oddział holenderskiej korporacji DSM, który zajmuje się produkcją i dystrybucją składników odżywczych dla przemysłu paszowego i spożywczego.
DSM Nutritional Products Polska produkuje w Niepruszewie różnego rodzaju witaminy, karotenoidy, enzymy i probiotyki, które są wykorzystywane w produkcji pasz dla zwierząt i dodatków do żywności dla ludzi.
Wyzwanie
- 1 Brak zasobów osobowych IT na miejscu w fabryce do bieżącego utrzymania systemów informatycznych, rozwiązywania pojawiających się problemów czy usuwania awarii, był poważnym wyzwaniem dla działu IT i całej firmy. Sytuacja taka często prowadzi do opóźnień w rozwiązywaniu problemów technicznych i awarii, co wpływa na produktywność i wydajność fabryki.
- 2 Zarządzanie centralne przez siedzibę główną mieszcząca się na terenie USA dodatkowo komplikuje sytuację, ponieważ przesunięcie czasowe o 5 godzin powoduje opóźnienia w reakcji na problemy i awarie, a także utrudnia szybkie i efektywne rozwiązywanie problemów. W przypadku poważniejszych awarii mogło to prowadzić do znacznego wydłużenia czasu przestojów produkcyjnych i zwiększenia kosztów utrzymania maszyn i urządzeń.
Mierzysz się z podobnymi wyzwaniami?
Nie musisz radzić sobie sam — mamy gotowe rozwiązania, które odciążą Twój zespół i przywrócą spokój technologiczny.
Rozwiązanie
Zawarcie dopasowanej umowy serwisowej gwarantującej poziom świadczenia usługi SLA w dniach roboczych oraz w weekendy i święta jest skutecznym rozwiązaniem dla utrzymania ciągłości produkcji oraz bieżących systemów informatycznych.
Dzięki umowie serwisowej, firma będzie mogła uniknąć nieoczekiwanych przestojów w produkcji lub usługach, co zapewni płynność w działaniu firmy.
Warto również podkreślić, że umowa serwisowa pozwala na regularne przeglądy i konserwacje systemów informatycznych, co przyczynia się do zwiększenia ich wydajności i trwałości. Dzięki temu, firma będzie w stanie działać bardziej efektywnie i zwiększać swoje zyski.
Korzyści
Dobrze skonstruowana umowa serwisowa to więcej niż tylko awaryjne wsparcie, to fundament stabilnego i efektywnego działania.Przekłada się na rzeczywiste korzyści: mniej stresu, mniej ryzyka i więcej czasu na to, co naprawdę buduje wartość Twojego biznesu.
Rezultaty
- Stałe i bezproblemowe wsparcie IT
- Zwiększenie cyberbezpieczeństwa
- Szybka reakcja w przypadku wystapienia awarii
- Skatalogowanie wszystkich urządzeń w sieci IT
- Skrócony czas napraw i serwisowania
- Redukcja kosztów operacyjnych
Specjaliści ALMA S.A. zapewniają kompleksową obsługę naszej infrastruktury IT i dbają o jej niezawodność oraz bezpieczeństwo. Zawsze reagują na nasze potrzeby szybko i skutecznie, a ich profesjonalizm i zaangażowanie pozwalają nam skupić się na naszych głównych zadaniach biznesowych