Alma S.A. to wiodący integrator IT specjalizujący się w rozwiązaniach DWDM, LAN, WAN i cyberbezpieczeństwie w tym kwantowej wymianie kluczy (QKD).
Zapewniamy doradztwo, efektywne wdrożenie oraz wybór najlepszych rozwiązań IT. Jako nieliczni możemy pochwalić się utworzeniem Wielkopolskiego Klastra Teleinformatycznego, własnymi projektami B+R czy współpracą z wiodącymi ośrodkami naukowo-badawczymi.
Jeżeli masz doświadczenie w zarządzaniu projektami wdrożeniowymi w obszarach: teletransmisja i sieci, cyberbezpieczeństwo, infrastruktura data center i cloud, potrafisz budować i utrzymywać relacje z klientami, dostawcami i podwykonawcami, a do tego rynek integratorski nie jest Ci obcy aplikuj do Alma S. A..
Twój zakres obowiązków
- Kompleksowe planowanie i nadzór nad projektami wdrożeniowymi.
- Planowanie i monitorowanie pracy zespołu projektowego (w tym współpraca z dostawcami, partnerami i podwykonawcami).
- Tworzenie i usprawnianie procesów.
- Przygotowanie, weryfikacja oraz utrzymanie dokumentacji zarządczej w projektach (w szczególności zasoby, terminowość, budżet, harmonogram, ryzyko, jakość, etc.).
- Utrzymanie i zarządzanie dokumentacją projektową (w tym techniczną).
- Raportowanie statusu prowadzonych projektów w firmie.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki techniczne, informatyczne)
- Min 5-letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów wdrożeniowych w obszarze IT w roli kierownika projektu.
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem projektowym.
- Posiadanie certyfikatu PRINCE2 na poziomie Practitioner (inne certyfikaty będą dodatkowym atutem).
- Znajomość narzędzi: Jira, Confluence.
- Jasna, precyzyjna komunikacja.
- Umiejętność efektywnego zarządzania priorytetami i ryzykami.
- Dbałość o jakość i terminowość.
- Umiejętność analitycznego myślenia i szybkiego przyswajania wiedzy.
- Umiejętność budowania i utrzymywania relacji z klientami, dostawcami i podwykonawcami.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Prawa jazdy kat. B.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie conajmniej B2.
- Praca stacjonarna w Poznaniu.
- Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu projektami w sektorze publicznym.
- Dodatkowym atutem będzie znajomość technologii ICT: DWDM, LAN, WAN, cyberbezpieczeństwo, QKD.
Oferujemy:
- Umowę o pracę lub kontrakt B2B.
- Atrakcyjne warunki wynagrodzenia + system premiowy.
- Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon.
- Możliwość zdobycia nowych kompetencji zawodowych.
- Szkolenia merytoryczne i językowe.
- Pakiet benefitów m.in. elastyczne godziny pracy, dofinansowanie do aktywności sportowej, prywatna opieka medyczna.
- Dostęp do najnowszych technologii i udział w innowacyjnych, ciekawych projektach.
- Środowisko pracy oparte na zaufaniu i dające możliwość realnego wpływu na kierunek rozwoju.