Wsparcie IT

Ekspercka opieka dla Twojej infrastruktury.

Nie tylko reagujemy, ale również dbamy o bezpieczeństwo i stabilność Twojego biznesu

W cyfrowym świecie każda sekunda przestoju to realna strata. Dlatego w Almie oferujemy wsparcie IT oraz profesjonalne usługi, które zapewniają Twojej firmie działanie bez zakłóceń niezależnie od skali, branży czy złożoności infrastruktury.

Powierz nam zarządzanie Twoimi systemami teleinformatycznymi, a nasze wsparcie zminimalizuje czas niedostępności usług i zapewni ciągłość funkcjonowania kluczowych procesów biznesowych.

Dowiedz się co obejmuje usługa Wsparcia IT

  1. 1

    Rozwiązywanie problemów związanych z obsługą komputerów, urządzeń peryferyjnych, sieci jak i oprogramowania

  2. 2

    Instalacja i konfiguracja systemów, oprogramowania, urządzeń sieciowych oraz innych elementów infrastruktury IT/OT

  3. 3

    Administrowanie systemami klienta, zarządzanie infrastrukturą

  4. 4

    Szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz wdrażanych systemów i rozwiązań

  5. 5

    24/7 – Nieprzerwany serwis i monitoring sytemów informatycznych

  6. 6

    Zdalne i lokalne wsparcie użytkowników

  7. 7

    Migracje systemowe i infrastrukturalne wraz z pełnym zaangażowaniem na każdym etapie procesu

  8. 8

    Wykonywanie backupów oraz nadzór nad kopiami bezpieczeństwa

  9. 9

    Stałe wsparcie techniczne: rejestracja i obsługa zgłoszeń

  10. 10

    Doradztwo i strategia

Dlaczego warto?

Zobacz co zyskasz

Sprawdź jakie korzyści daje profesjonalne Wsparcie IT od Almy.

Wzrost jakości i ciągłości funkcjonowania systemów
Profesjonalna wsparcie przy integracji systemów IT z OT
Szybkie czasy reakcji i działania
Stała miesięczna opłata zamiast nieprzewidywalnych kosztów napraw
Odciążenie własnego zespołu IT lub uzupełnienie brakującego zespołu
Doractwo i modernizacja infrastruktury IT
Poczucie bezpieczeństwa i minimalizacja ryzyka awarii
Skalowalność wsparcia w zależności od potrzeb
Więcej czasu dla kluczowych obszarów działalności

Porozmawiajmy o profesjonalnym Wsparciu IT w Twojej firmie

Brak działania to realne straty dla Twojego biznesu

1 mln
to średni koszt przestoju po ataku ransomware
22000
to średni koszt przestoju, który w branży automotive może osiągnąć wielkość 50 000 zł
38 %
polskich firm zapłaciło okup po ataku ransomware, a połowa zaatakowanych firm przywróciła swoje dane bez przekazywania okupu, głównie dzięki kopiom zapasowym
18 dni
to średni czas przywracania pełnej sprawności po cyberataku

Jak wygląda proces wdrożenia profesjonalnego Wsparcia IT?

Audyt
1-2 TYGODNI

Inwentaryzacja, analiza ryzyk. Przygotowanie raportu wraz z rekomendacjami

Planowanie
1-2 TYGODNI

Tworzenie planu, dokumentacji oraz harmonogramu

Stabilizacja
1-2 MIESIĄCE

Obsługa zgłoszeń, optymalizacja oraz raportowanie

Wsparcie
Ciągłe

Utrzymanie, audyty oraz konsultacje

Razem z Tobą
od początku do końca

Nie ma znaczenia, w którym momencie projektu się znajdujesz – jesteśmy gotowi wesprzeć Cię na każdym kroku.

Nasza współpraca nie kończy się na wdrożeniu – oferujemy profesjonalny serwis i usługi outsourcingowe, które zapewnią ciągłość i rozwój Twojego przedsięwzięcia. Z nami każdy etap projektu staje się krokiem ku sukcesowi.

Specjaliści ALMA S.A. zapewniają kompleksową obsługę naszej infrastruktury IT i dbają o jej niezawodność oraz bezpieczeństwo. Zawsze reagują na nasze potrzeby szybko i skutecznie, a ich profesjonalizm i zaangażowanie pozwalają nam skupić się na naszych głównych zadaniach biznesowych

Łukasz Pasiciel,
Maintenance & OT Manager

Zamień wyzwania w możliwości. Skontaktuj się, aby usprawnić IT w Twojej firmie.

Kontakt