OUTSOURCING IT

Wsparcie obsługi kluczowych procesów poprzez zewnętrzną firmę ma znaczenie w zwiększeniu jakości i ciągłości funkcjonowania firmy. Dedykowany „jeden punkt kontaktu” dla użytkownika powoduje kompleksową realizację procesu zgłoszenia i jeżeli jest to możliwe, usunięcie problemu „od ręki” bądź przekazanie zgłoszenia do właściwego administratora systemu. Takie rozwiązanie umożliwia skrócenie czasu obsługi realizacji zgłoszenia, jak również centralną kontrolę nad wszystkimi zdarzeniami i ich historią.

Powierz nam obsługę skomplikowanych systemów teleinformatycznych. Minimalizuj czas przerw w funkcjonowaniu działalności swojego przedsiębiorstwa korzystając z najwyższej jakości wsparcia.

POZNAJ NASZE USŁUGI OUTSOURCINGOWE

w

HELP DESK/SERVICE DESK

Dzięki zastosowaniu rozwiązań Help Desk oraz Service Desk unikniesz problemów z wydzieleniem własnych zasobów ludzkich. Przyjmowanie zgłoszeń i ich obsługa dla użytkowników końcowych w zakresie:Przyjmowanie zgłoszeń i ich obsługa dla użytkowników końcowych w zakresie:

  • Aplikacji biurowych – pakiet MS Office
  • Systemów Operacyjnych – MS Windows
  • Urządzeń peryferyjnych – Drukarki, skanery

MONITORING INFRASTRUKTURY IT I USŁUGI KONSULTINGOWE

  • Proaktywny monitoring urządzeń sieciowych sieci LAN w zakresie dostępności
  • Proaktywny monitoring środowiska DataCenter serwery, macierze, urządzenia sieciowe w zakresie dostępności i wydajności
  • Konsulting w zakresie:
  • Planowania i rozbudowy systemów DWDM na potrzeby połączenia DataCenter
  • Architektury data center z uwzględnieniem skalowalności, wydajności i bezpieczeństwa środowiska
  • Planowania zasobów serwerowych, macierzy i sieci z uwzględnieniem aktualnej wydajności infrastruktury i nowych potrzeb biznesowych.
~

ZARZĄDZANIE BEZPIECZEŃSTWEM IT

  • Audyt procesów i procedur bezpieczeństwa IT z uwzględnieniem normy ISO
  • Weryfikacja poprawności konfiguracji firewalli względem określonej polityki bezpieczeństwa
  • Projektowanie i wdrażanie rozwiązań bezpieczeństwa Network Access Control, Endpoint Detection & Respose
  • Wdrażanie rozwiązań vulnerability management
  • Zarządzanie rozwiązaniami NAC i VM

WSPARCIE DLA ADMINISTRATORÓW

  • Przygotowanie sprzętu dla pracowników zgodnie z wymaganą polityką – instalacja i konfiguracja systemu operacyjnego oraz wymaganych aplikacji biurowych
  • instalacja i konfiguracja środowiska wirtualnego VmWare
  • Instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych Windows Serwer
  • Migracja do środowiska chmurowego i hybrydowego
  • Instalacja i konfiguracja urządzeń sieciowych switchy, firewalli, routerów, koncentratorów VPN
  • Instalacja i konfiguracja urządzeń peryferyjnych
  • Instalacja i konfiguracja macierzy
U

USŁUGI MANAGED DETECTION & RESPONSE

  • Proaktywny monitoring środowiska objętego usługą
  • Proaktywne działania Incydent Response
  • Proaktywny hunting atakujących w chronionym środowisku
  • Rekomendacje w zakresie podniesienia poziomu bezpieczeństwa IT.

CASE STUDY

MODERNIZACJA SIECI TELEFONÓW ŁĄCZNOŚCI ALARMOWEJ (ERTN)
ŚWIADCZENIE USŁUG WSPARCIA INFORMATYCZNEGO IT
BUDOWA ŁĄCZA SIECI KWANTOWEJ POMIĘDZY POZNANIEM A WARSZAWĄ

WYBIERAJĄC OUTSOURCING

ZAKRES WSPÓŁPRACY

  • Realizacja stałego wsparcia technicznego: przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń o usterkach
  • Rozwiązywanie problemów zwianych z obsługą komputerów, urządzeń peryferyjnych, sieci oraz uzgodnionych pakietów oprogramowania poprzez telefon, oraz e-mail
  • Zdalne wsparcie użytkowników Instalacje systemów komputerowych, oprogramowania, urządzeń sieciowych oraz innych produktów
  • Administrowanie systemami klienta
  • Zarządzania infrastrukturą
  • Wykonywanie kopii zapasowych danych
  • Monitorowanie pracy systemów informatycznych

KORZYŚCI

  • Profesjonalna realizacja obsługi zgłoszenia
  • Optymalizacja kosztów obsługi teleinformatycznej
  • Gotowość do obsługi kolejnych użytkowników
  • Wzrost satysfakcji użytkownika
  • Uzyskanie przewagi konkurencyjnej na rynku
  • Podniesienie poziomu usług IT
  • Koncentracja na core biznesie
  • Wzrost konkurencyjności
  • Potencjał do rozwijania własnej działalności
  • Poczucie bezpieczeństwa
  • Wzrost jakości i ciągłości funkcjonowania

OPŁATY

  • Stała opłata miesięczna z limitem ilości obsługi zleceń w ramach abonamentu
  • Stała opłata miesięczna z limitem godzin do wykorzystania w ramach abonamentu

Wartością dodaną w ALMA S.A.  jest doskonały serwis działający 24 godziny na dobę, 365 dni w roku. ALMA S.A. błyskawicznie reaguje na awarie sieci spowodowane np. uszkodzeniem światłowodu. niezależnie od miejsca wystapienia usterki.

Szeroka wiedza oraz kompetencje pracowników firmy ALMA S.A. z zakresu sieci optycznych, zagwarantowały nam realizacje rozbudowy naszej sieci w czasie o wiele krótszym niż zakładaliśmy. Współpraca z firmą ALMA S.A. to czysta przyjemność

ALMA S.A. nie ma sobie równych w projektowaniu i architekturze sieciowej. Są innowacyjni, kreatywni i zwracają uwagę na potrzeby klienta na każdym etapie projektu. Z czystym sumieniem moge polecić każdemu współprace z firmą ALMA.

DLACZEGO WŁAŚNIE MY?

TO, CO NAS WYRÓŻNIA TO WIEDZA I DOŚWIADCZENIE!
Z NAMI OSIĄGNIESZ ZAŁOŻONY PRZEZ CIEBIE CEL. SPRAWDŹ NAS!

DOŚWIADCZENIE

Wieloletnie doświadczenie i dziesiątki zrealizowanych projektów, utrzymanie i serwis wdrożonych rozwiązań pozawala nam na kompleksowe podejście do potrzeb klientów.

KOMPETENCJE

Mnogość udanych wdrożeń dla znanych przedsiębiorstw, obejmujących integrację systemów informatycznych, teleinformatycznych, automatyki budynkowej i przemysłowej potwierdza nasze kompetencje oraz elastyczność dostarczanych rozwiązań

KAŻDY ETAP JEST WAŻNY

OFERUJEMY NASZE WSPARCIE NIEZALEŻNIE OD ETAPU REALIZACJI TWOJEGO PROJEKTU. JESTEŚMY Z TOBA RÓWNIEŻ PO REALIZACJI, ŚWIADCZĄC USŁUGI SERWISOWE ORAZ OUTSOURCING.

BADANIE / AUDYT

Badamy potrzeby naszych Klienów oraz przeprowadzamy audyty

PROJEKTOWANIE

Projektujemy oraz doradzamy wybór optymalnych rozwiązań

WDROŻENIE

Realizujemy wdrożenia zgodnie z projektem oraz założeniami

SERWIS

Świadczymy usługi serwisowe 24/7 oraz wsparcie pogwarancyjne

OUTSOURCING IT I HOSTING

Kompleksowo zarządzamy Twoją infrastrukturą IT

ZAUFALI NAM

DOŁĄCZ DO GRONA NASZYCH ZADOWOLONYCH KLIENTÓW