OUTSOURCING IT
Wsparcie obsługi kluczowych procesów poprzez zewnętrzną firmę ma znaczenie w zwiększeniu jakości i ciągłości funkcjonowania firmy. Dedykowany „jeden punkt kontaktu” dla użytkownika powoduje kompleksową realizację procesu zgłoszenia i jeżeli jest to możliwe, usunięcie problemu „od ręki” bądź przekazanie zgłoszenia do właściwego administratora systemu. Takie rozwiązanie umożliwia skrócenie czasu obsługi realizacji zgłoszenia, jak również centralną kontrolę nad wszystkimi zdarzeniami i ich historią.
Powierz nam obsługę skomplikowanych systemów teleinformatycznych. Minimalizuj czas przerw w funkcjonowaniu działalności swojego przedsiębiorstwa korzystając z najwyższej jakości wsparcia.
POZNAJ NASZE USŁUGI OUTSOURCINGOWE
HELP DESK/SERVICE DESK
Dzięki zastosowaniu rozwiązań Help Desk oraz Service Desk unikniesz problemów z wydzieleniem własnych zasobów ludzkich. Przyjmowanie zgłoszeń i ich obsługa dla użytkowników końcowych w zakresie:Przyjmowanie zgłoszeń i ich obsługa dla użytkowników końcowych w zakresie:
- Aplikacji biurowych – pakiet MS Office
- Systemów Operacyjnych – MS Windows
- Urządzeń peryferyjnych – Drukarki, skanery
MONITORING INFRASTRUKTURY IT I USŁUGI KONSULTINGOWE
- Proaktywny monitoring urządzeń sieciowych sieci LAN w zakresie dostępności
- Proaktywny monitoring środowiska DataCenter serwery, macierze, urządzenia sieciowe w zakresie dostępności i wydajności
- Konsulting w zakresie:
- Planowania i rozbudowy systemów DWDM na potrzeby połączenia DataCenter
- Architektury data center z uwzględnieniem skalowalności, wydajności i bezpieczeństwa środowiska
- Planowania zasobów serwerowych, macierzy i sieci z uwzględnieniem aktualnej wydajności infrastruktury i nowych potrzeb biznesowych.
ZARZĄDZANIE BEZPIECZEŃSTWEM IT
- Audyt procesów i procedur bezpieczeństwa IT z uwzględnieniem normy ISO
- Weryfikacja poprawności konfiguracji firewalli względem określonej polityki bezpieczeństwa
- Projektowanie i wdrażanie rozwiązań bezpieczeństwa Network Access Control, Endpoint Detection & Respose
- Wdrażanie rozwiązań vulnerability management
- Zarządzanie rozwiązaniami NAC i VM
WSPARCIE DLA ADMINISTRATORÓW
- Przygotowanie sprzętu dla pracowników zgodnie z wymaganą polityką – instalacja i konfiguracja systemu operacyjnego oraz wymaganych aplikacji biurowych
- instalacja i konfiguracja środowiska wirtualnego VmWare
- Instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych Windows Serwer
- Migracja do środowiska chmurowego i hybrydowego
- Instalacja i konfiguracja urządzeń sieciowych switchy, firewalli, routerów, koncentratorów VPN
- Instalacja i konfiguracja urządzeń peryferyjnych
- Instalacja i konfiguracja macierzy
USŁUGI MANAGED DETECTION & RESPONSE
- Proaktywny monitoring środowiska objętego usługą
- Proaktywne działania Incydent Response
- Proaktywny hunting atakujących w chronionym środowisku
- Rekomendacje w zakresie podniesienia poziomu bezpieczeństwa IT.
CASE STUDY
MODERNIZACJA SIECI TELEFONÓW ŁĄCZNOŚCI ALARMOWEJ (ERTN)
ŚWIADCZENIE USŁUG WSPARCIA INFORMATYCZNEGO IT
BUDOWA ŁĄCZA SIECI KWANTOWEJ POMIĘDZY POZNANIEM A WARSZAWĄ
WYBIERAJĄC OUTSOURCING
ZAKRES WSPÓŁPRACY
- Realizacja stałego wsparcia technicznego: przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń o usterkach
- Rozwiązywanie problemów zwianych z obsługą komputerów, urządzeń peryferyjnych, sieci oraz uzgodnionych pakietów oprogramowania poprzez telefon, oraz e-mail
- Zdalne wsparcie użytkowników Instalacje systemów komputerowych, oprogramowania, urządzeń sieciowych oraz innych produktów
- Administrowanie systemami klienta
- Zarządzania infrastrukturą
- Wykonywanie kopii zapasowych danych
- Monitorowanie pracy systemów informatycznych
KORZYŚCI
- Profesjonalna realizacja obsługi zgłoszenia
- Optymalizacja kosztów obsługi teleinformatycznej
- Gotowość do obsługi kolejnych użytkowników
- Wzrost satysfakcji użytkownika
- Uzyskanie przewagi konkurencyjnej na rynku
- Podniesienie poziomu usług IT
- Koncentracja na core biznesie
- Wzrost konkurencyjności
- Potencjał do rozwijania własnej działalności
- Poczucie bezpieczeństwa
- Wzrost jakości i ciągłości funkcjonowania
OPŁATY
- Stała opłata miesięczna z limitem ilości obsługi zleceń w ramach abonamentu
- Stała opłata miesięczna z limitem godzin do wykorzystania w ramach abonamentu
Wartością dodaną w ALMA S.A. jest doskonały serwis działający 24 godziny na dobę, 365 dni w roku. ALMA S.A. błyskawicznie reaguje na awarie sieci spowodowane np. uszkodzeniem światłowodu. niezależnie od miejsca wystapienia usterki.
Szeroka wiedza oraz kompetencje pracowników firmy ALMA S.A. z zakresu sieci optycznych, zagwarantowały nam realizacje rozbudowy naszej sieci w czasie o wiele krótszym niż zakładaliśmy. Współpraca z firmą ALMA S.A. to czysta przyjemność
ALMA S.A. nie ma sobie równych w projektowaniu i architekturze sieciowej. Są innowacyjni, kreatywni i zwracają uwagę na potrzeby klienta na każdym etapie projektu. Z czystym sumieniem moge polecić każdemu współprace z firmą ALMA.
DLACZEGO WŁAŚNIE MY?
TO, CO NAS WYRÓŻNIA TO WIEDZA I DOŚWIADCZENIE!
Z NAMI OSIĄGNIESZ ZAŁOŻONY PRZEZ CIEBIE CEL. SPRAWDŹ NAS!
DOŚWIADCZENIE
Wieloletnie doświadczenie i dziesiątki zrealizowanych projektów, utrzymanie i serwis wdrożonych rozwiązań pozawala nam na kompleksowe podejście do potrzeb klientów.
KOMPETENCJE
KAŻDY ETAP JEST WAŻNY
OFERUJEMY NASZE WSPARCIE NIEZALEŻNIE OD ETAPU REALIZACJI TWOJEGO PROJEKTU. JESTEŚMY Z TOBA RÓWNIEŻ PO REALIZACJI, ŚWIADCZĄC USŁUGI SERWISOWE ORAZ OUTSOURCING.
BADANIE / AUDYT
Badamy potrzeby naszych Klienów oraz przeprowadzamy audyty
PROJEKTOWANIE
Projektujemy oraz doradzamy wybór optymalnych rozwiązań
WDROŻENIE
Realizujemy wdrożenia zgodnie z projektem oraz założeniami
SERWIS
Świadczymy usługi serwisowe 24/7 oraz wsparcie pogwarancyjne
OUTSOURCING IT I HOSTING
Kompleksowo zarządzamy Twoją infrastrukturą IT